نمونه گیری توسط آزمایشگاه جهاددانشگاهی در منزل

مدیر آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی همدان: آزمایشگاه جهاددانشگاهی همدان از بیماران در منزل نمونه‌‍گیری می‌کند
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۱ کد : ۱۶۸۵۱ پژوهشی
نمونه گیری توسط آزمایشگاه جهاددانشگاهی در منزل

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد همدان، مدیر آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی همدان از انجام نمونه گیری به منظور آزمایش بیماران در منزل خبر داد و گفت: با توجه به شیوع کروناویروس در استان آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی به منظور کاهش رفت و آمدهای غیرضروری در شهر نمونه گیری را در منزل بیماران انجام می دهد.

عباس وکیلیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه انجام نمونه گیری در منزل به صورت رایگان انجام خواهد شد، اظهار کرد: همچنین پیگیری آزمایش خون با تعرفه نیمه دولتی رایگان انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: نتیجه آزمایش نیز به صورت اینترنتی برای بیماران ارسال می شود تا در شرایط فعلی مراجعه به آزمایشگاه صورت نگیرد.

وکیلیان خاطرنشان کرد: این طرح از امروز آغاز به کار کرده و تا زمانی که بحران کروناویروس به طور کامل از بین برود و متقاضی وجود داشته باشد، ادامه خواهد داشت.

مدیر آزمایشگاه تشخیص طبی جهاددانشگاهی همدان یادآورشد: درحال حاضر یک اکیپ برای انجام این طرح درنظر گرفته شده که در صورت استقبال مردم افزایش می یابد.

وی تأکید کرد: شهروندان همدانی می توانند با شماره ۳۲۵۲۰۲۶۴ با آزمایشگاه تشخیص طبی تماس گرفته تا پیک به منازل آنها اعزام شود و هرآزمایشی که بخواهند پذیرش شده و نمونه گیری صورت گیرد.


( ۳ )

نظر شما :