توسط انتشارات جهاددانشگاهی همدان:

انتشار کتاب «کارآفرینان، کارآفرین متولد می‌شوند، رهبران، رهبر»

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۱ کد : ۲۷۲۳۸ فرهنگی
اولین کتاب انتشارات جهاددانشگاهی همدان با عنوان «کارآفرینان، کارآفرین متولد می‌شوند، رهبران، رهبر» ترجمه علیرضا عقیقی عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور همدان به چاپ رسید.
انتشار کتاب «کارآفرینان، کارآفرین متولد می‌شوند، رهبران، رهبر»

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد همدان، اولین کتاب انتشارات جهاددانشگاهی شعبه واحد همدان با عنوان « کارآفرینان، کارآفرین متولد می‌شوند، رهبران، رهبر» ترجمه علیرضا عقیقی عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور همدان به چاپ رسید.

این کتاب با قلم پروفسور اسکات اندروشن در 308 صفحه و یازده فصل به بررسی چگونگی اثرگذاری ژن ها بر زندگی کاری انسان ها پرداخته و در قطع وزیری چاپ و راهی بازار کتاب شد.

در معرفی این کتاب می‌خوانیم: شاید تا حدی ایمان داشته باشید که ژن های شما، بر زندگی شغلیتان تأثیر گذار هستند، اما ممکن است بی توجه بوده اید نسبت به هزاران تأثیری که آنها در انتخاب هایتان داشته اند، مانند: انتخاب شغل، عملکرد شغلی، ویژگی های شغلی، رضایت شغلی و سایر جنبه های زندگی شغلی تان در دفتر کار. همچنین ممکن است معانی و مفاهیم ضمنی گسترده ای را درنظر گرفته اید، مفاهیمی که برای شما، کارفرمایتان و سیاست گذاران، تأثیراتی ژنیتیکی دارند.

چاپ اول این کتاب در زمستان 1399 با قیمت 450000 ریال عرضه شد و علاقمندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و تهیه کتاب با شماره 08138380571 مرکز انتشارات جهاددانشگاهی واحد همدان تماس حاصل فرمایند.


( ۲ )

نظر شما :