تقدیر استاندار همدان از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان؛

کسب عنوان شایسته تقدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان همدان

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۷:۳۹ کد : ۵۷۱۴۰ ستادی
روابط عمومی جهاددانشگاهی استان همدان، در میان روابط عمومی‌های دستگاههای اجرایی استان، عنوان “شایسته تقدیر” را کسب کرد.
کسب عنوان شایسته تقدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان همدان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد همدان، 27 اردیبهشت ماه 1402به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، محمد باقری مسئول روابط عمومی جهاددانشگاهی استان در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی که با حضور استاندار همدان، نماینده مردم شریف همدان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی در محل استانداری برگزار شد، مورد تقدیر قرار گرفت.

گفتنی است روابط عمومی جهاددانشگاهی همدان دوسال گذشته نیز به عنوان "روابط عمومی برتر استان" انتخاب شده بود.

در متن لوح آمده است:

روابط عمومی به عنوان قلب تپنده و پل ارتباطی میان مردم و نهادها، از حیاتی ترین و ضروری ترین بخش سازمان ها به شمار می رود و نقش اساسی در توسعه کشورها ایفا می کند.

در نظام اسلامی توجه به افکار عمومی و تعامل دو طرفه، یک اصل اخلاقی و مهم محسوب شده و این وظیفه را بنا به منویات مقام عظمای ولایت (مدظله العالی)، افسران جهاد تبیین و مدیران روابط عمومی عهده دارند. بر این اساس دولت انقلابی و مردمی سیزدهم با هدایت حضرت آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، عزمی راسخ و اراده ای محکم در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری، با تکیه بر خواست مردم دارد و مدیران روابط عمومی را به عنوان پیشاهنگ، روانه میدان فضای جنگ ترکیبی نموده است.

به همین منظور ضمن قدردانی از زحمات شما و تبریک 27 اردیبهشت ماه کسب عنوان "شایسته تقدیر" در ارزیابی عملکرد روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان همدان (سال 1401) را تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان، سعادت و بهرورزی روز افزونتان را طل توجهات حضرت ولیعصر (عج)  مسئلت می نمایم.


نظر شما :