در مراسم تکریم رییس سابق و معارفه سرپرست جدید این واحد بیان شد؛

راه اندازی مرکز درمان ناباروری، پروژه اصلی جهاددانشگاهی همدان در دوره جدید

۲۲ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۹ کد : ۵۸۱۲۱ ستادی
در مراسمی با حضور رییس سابق، معاونان و مدیران جهاددانشگاهی همدان، سرپرست جدید این واحد کار خود را آغاز کرد و راه اندازی مرکز درمان ناباروری را پروژه اصلی واحد همدان در دوره مدیریت جدید عنوان کرد.
راه اندازی مرکز درمان ناباروری، پروژه اصلی جهاددانشگاهی همدان در دوره جدید

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد همدان، مراسم تکریم رییس سابق و معارفه سرپرست جدید جهاددانشگاهی همدان با حضور اسد رازانی مدیرکل امور واحدها و محمدامین صالحی نژاد مدیرکل امور مجلس جهاددانشگاهی 22 خردادماه برگزار شد.

اسد رازانی سرپرست اداره کل امور واحدهای جهاددانشگاهی در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات رییس سابق جهاددانشگاهی واحد همدان، اظهار کرد: برای اعضای جهاددانشگاهی لفظ "خانواده" به کار برده می‌شود، خانواده مفهوم گسترده‌ای دارد و افراد با سلایق مختلفی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. جهاددانشگاهی نهادی مقدس و سر منشاء خیر و برکات بسیاری در زمینه‌های مختلف بوده است که واحدهای متنوعی در سراسر کشور دارد.

وی افزود: واحدهای موفق جهاددانشگاهی آنهایی هستند که محورهای توسعه و پتانسیل‌های استان را به خوبی شناسایی کرده و برنامه‌هایی در این راستا تدوین کرده‌اند، انسجام نیروی انسانی نیز یکی دیگر از معیارهای موفقیت یک واحد است.

رازانی جهاددانشگاهی همدان را از جمله واحدهای موفق ارزیابی کرد و گفت: باید شاخص‌های این واحد ارتقا پیدا کرده و سیر تحولی خود را طی کند.

محمدامین صالحی نژاد مدیرکل امور مجلس جهاددانشگاهی نیز در این نشست گفت: جهاددانشگاهی تفاوت‌هایی با ساختارهای دولتی دارد و چرخش مدیریت و جوانگرایی، از جمله اصول فرهنگ جهادی است. جابجایی مدیران در جهاددانشگاهی به معنای کاستی و ضعف نیست، بلکه مانند یک دو ماراتن است که فردی بخشی از زحمات را متحمل شده است و امروز مسئولیت بر عهده شخص دیگری قرار می گیرد و از امروز نیز همه اعضا باید با همدلی با مسئول جدید، همکاری کنند.

وی افزود: ارتباط جهاددانشگاهی با دیگر سازمان ها و دستگاه ها بسیار مهم است، ولی در این میان ارتباط جهاددانشگاهی با دانشگاه مادر استان اهمیت ویژه ای دارد. دانشگاه ها باید از ظرفیت این نهاد در حوزه های مختلف، به ویژه حوزه فرهنگی و پژوهشی استفاده کنند. انتظار می رود در دوره جدید مدیریتی جهاددانشگاهی همدان نیز شاهد افزایش تعامل این واحد با دانشگاه های استان، به ویژه دانشگاه بوعلی سینا باشیم.

در ادامه علی کلانترنیا رییس پیشین جهاددانشگاهی همدان نیز به تشریح فعالیت‌های سه ساله دوره مسئولیت خود پرداخت و گفت: ساختمان مرکز درمان ناباروری از نظر اعتباری در شرایط مناسبی قرار دارد و حدود 12 میلیارد تومان از محل اعتبارات و دولتی و همکاری با بنیاد برکت برای این پروژه پیش بینی شده است. بنا به دلایلی در سال 1400 این پروژه متوقف شد، ولی اکنون مجدد کار آغاز شده و امیدوارم در دوره مدیریت جدید نیز با پیگیری هایی که انجام می شود این پروژه هرچه زودتر به نتیجه برسد.

مهدی میرزاپور سرپرست جدید جهاددانشگاهی همدان نیز گفت: جهاددانشگاهی نهادی انقلابی و دارای ظرفیت های بسیاری است و واحد همدان نیز نیروهای مستعدی در اختیار دارد و می توان با همکاری همه اعضا، بسیاری از اهداف و برنامه های جهاددانشگاهی در استان همدان را محقق کرد.

وی با اشاره به پروژه ساخت مرکز درمان ناباروری همدان، افزود: پروژه ساخت مرکز درمان ناباروری همدان پروژه محوری در دوره مدیریت جدید است و امیدواریم با تلاش همکاران، به زودی شاهد راه اندازی این مرکز باشیم.

پس از مراسم مدیرکل امور واحدها، مدیرکل امور مجلس، سرپرست جدید و رییس سابق جهاددانشگاهی همدان در ادامه از بخش های مختلف این واحد از جمله مرکز آموزش عالی علمی کاربردی، موسسه آموزش عالی، مرکز آموزش های کوتاه مدت، آزمایشگاه تشخیص طبی، مرکز خدمات تخصصی طب کار، مرکز خدمات تخصصی فناوری سفال، نمایندگی خون بند ناف، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، مرکز مشاوره و پروژه ساختمان در حال ساخت مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی همدان بازدید کردند.

همچنین اسد رازانی مدیرکل امور واحدها و محمدامین صالحی نژاد مدیرکل امور مجلس جهاد دانشگاهی در پایان سفر یک روزه خود به همدان در نشستی سه ساعته با اعضای این واحد، مسایل و مشکلات را بررسی کردند. 


( ۲ )

نظر شما :