بازدید مدیر کل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم از جهاددانشگاهی همدان

۰۷ تیر ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۲ کد : ۵۸۸۱۲ ستادی
مدیر کل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم سه شنبه از موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی همدان بازدید کرد.
بازدید مدیر کل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم از جهاددانشگاهی همدان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان همدان، مدیر کل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم ضمن بازدید از جهاددانشگاهی همدان با سرپرست جهاددانشگاهی استان و سرپرست موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی واحد همدان گفتگو کرد.

در ابتدای این نشست دکتر مهدی میرزاپور سرپرست جهاددانشگاهی استان ضمن ارائه گزیده ای از فعالیت های مختلف جهاددانشگاهی همدان در حوزه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی گفت: جهاددانشگاهی نهادی انقلابی با خاستگاه دانشگاهی است که ماموریت اصلی این نهاد ایجاد پل ارتباطی بین دانشگاه و جامعه است تا فعالیت‌های علمی دانشگاه‌ها را به جامعه ارائه دهد.

در ادامه دکتر فرزانه غفاری اسلام سرپرست موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی همدان با ارائه گزارشی از عملکرد موسسه گفت: موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی همدان در سال  1373 با پذیرش در رشته کاردانی کامپیوتر شروع به فعالیت کرد.

وی افزود: موسسه در سال 94 با مجوز از دانشگاه علم و فرهنگ مستقل شد و سال 99 بصورت قطعی مجوز استقلال را از وزارت علوم، فناوری و تحقیقات دریافت کرد.

غفاری اسلام اظهار کرد: موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی همدان در حال حاضر دارای پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد می باشد.

دکتر سید رسول عمادی، مدیر کل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم نیز گفت: موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی همدان با توجه به ماهیت جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی دارای مقبولیت در جامعه است..

عمادی ضمن اعلام اینکه موسسه جهاددانشگاهی از نظر فضای کالبدی دارای استاندارهای آموزشی می باشد افزود: با توجه به پتانسیل های بالا، این موسسه قابلیت افزایش کد رشته و پذیرش تعداد دانشجو بیشتر را دارد.

 

 


نظر شما :