جهاد دانشگاهی همدان مسئول کمیته دانشجویی ۱۳ آبان شد / برگزاری جلسه کمیته دانشجویی گرامیداشت ۱۳ آبان

۰۷ آبان ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۹ کد : ۶۴۰۴۹ ستادی
جهاد دانشگاهی همدان مسئول کمیته دانشجویی ۱۳ آبان شد / برگزاری جلسه کمیته دانشجویی گرامیداشت ۱۳ آبان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد همدان، مسئولیت کمیته دانشجویی 13 آبان به جهاددانشگاهی واگذار شد و جلسه کمیته در محل جهاددانشگاهی استان برگزار شد.

مهدی میرزاپور سرپرست جهاددانشگاهی استان و رئیس کمیته دانشجویی گرامیداشت 13 آبان در جلسه کمیته روز گذشته گفت: این مسئولیت توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به جهاد دانشگاهی همدان واگذار شده است و این جلسه به منظور همفکری و هم‌اندیشی در خصوص برنامه‌های مبارزه با استکبار جهانی است و برنامه‌هایی باید در دانشگاه‌ها برای این روز در نظر گرفته شود.

میرزاپور بیان کرد: در حوزه دانشگاه‌ها انتظار می‌رود فضای تببین و روشنگری باشد و نمود خارجی به لحاظ فضاسازی و اجرای برنامه‌های 13 آبان صورت گیرد.

وی اضافه کرد: جدا از برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های ابتکاری، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی نیز مورد تاکید است که با حضور طیف‌های مختلف فکری اجرا شود.

میرزاپور ادامه داد: برنامه ریزی برگزاری جلسات نقد و نظر، نقد کتاب و جلسات مطالبه گری هم می تواند بسیار در این امر موثر باشد.

رئیس کمیته دانشجویی 13 آبان همدان همچنین بر حضور اعضای هیات علمی، کارکنان دانشگاه‌ها و دانشجویان در راهپیمایی این روز تاکید کرد و گفت: دانشگاهیان با پلاکارد دانشگاه حضور داشته باشند و تصویر شهدای دانشجو را نیز همراه داشته باشند.

 در این جلسه مصوب شد: اعضای هیات علمی، کارکنان دانشگاه‌ها و دانشجویان ساعت 10 روز 13 آبان در میدان امامزاده عبدالله (ع) همدان تجمع داشته باشند.

گفتنی است تا سال 1400 نیز این مسئولیت کمیته دانشجویی 13 آبان بر عهده جهاد دانشگاهی همدان بوده است.


نظر شما :