جلسه تکریم و معارفه سرپرست جدید حراست جهاددانشگاهی همدان

۲۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۶ کد : ۷۲۶۵۸ ستادی
سرپرست حراست جهاد دانشگاهی همدان با حضور مدیرکل حراست جهاد دانشگاهی و مدیرکل حراست استان همدان معرفی شد.
جلسه تکریم و معارفه سرپرست جدید حراست جهاددانشگاهی همدان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی همدان، سید یوسف حسینی، مدیرکل حراست جهاد دانشگاهی در  مراسم تکریم و معارفه سرپرست حراست جهاددانشگاهی همدان که صبح شنبه 26 خرداد با حضور مدیرکل حراست استان همدان، ریاست جهاددانشگاهی استان و در جمع معاونان و مدیران مجموعه برگزار شد، با اشاره به خدمات ارزشمند دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید گفت: آقای رئیسی با سفرهای استانی خود و اهتمام به حل مشکلات مردم، خستگی را خسته کرده بود.

حسینی نمونه عینی خستگی ناپذیری و تلاش برای خدمت به مردم در جهاد دانشگاهی را مرحوم "سعید کاظمی آشتیانی" معرفی کرد و افزود: این نیروی مخلص جهادی در طول عمر کوتاه ولی با برکت خود ماندن در جهاد دانشگاهی را به پذیرفتن پست وزارت ترجیح داد و امروز بسیاری از مردم از خدمات بی نظیر پژوهشکده رویان بهره‌مند شده اند.

وی وجود روحیه خودباوری در جهاد دانشگاهی را بی بدیل دانست و بیان کرد: این نهاد انقلابی با تکیه بر توان متخصصان داخلی در عرصه های مختلف تاثیرگذار بوده و هرکجا کشور نیاز به نوآوری داشته با قدرت وارد شده است.

حسینی همچنین به مسئولیت خطیر همکاران حراست در جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: این افراد با روحیه تعاملی با سایر همکاران در پیشبرد اهداف جهاد دانشگاهی نقش آفرینی می کنند.

وی همچنین با اشاره به انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: جهاد دانشگاهی با رعایت اصل بی طرفی، جهادگران، دانشگاهیان و دانشجویان را به مشارکت حداکثری دعوت می کند و با برگزاری برنامه‌هایی نظیر مسابقه ملی مناظره به معرفی معیارهای اصلح می پردازد.

مدیرکل حراست جهاددانشگاهی به ظرفیت هایی مانند خبرگزاری های ایسنا، ایکنا، سیناپرس و مرکز افکارسنجی ایسپا در این مجموعه اشاره کرده و گفت: خبرگزاری ها بدون جانبداری از کاندیدایی خاص، ظرفیت خود را به صورت مساوی در اختیار کاندیداها قرار داده تا دیدگاه های خود را بیان کنند، ایسپا نیز با انجام موج‌های متعدد نظرسنجی به مشارکت حداکثری کمک کنند.

گفتنی است در این جلسه  از زحمات فرزاد خزایی مدیر پیشین حراست تقدیر و علی اکبر میردریکوند به عنوان سرپرست جدید حراست جهاد دانشگاهی همدان معرفی شد.


( ۲ )

نظر شما :