توسط جهاددانشگاهی استان همدان انجام شد؛

ارزیابی بیش از ۷۰۰ مدیر دستگاه‌های اجرایی

۱۶ تیر ۱۴۰۳ | ۰۸:۴۴ کد : ۷۳۲۳۸ آموزشی
از ابتدای سال ۹۷ تاکنون بیش از ۲۷ هزار نفر از مدیران دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیر دولتی در کانون ارزیابی جهاددانشگاهی کشور مورد ارزیابی و رصد و سنجش قرار گرفته که سهم معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی همدان تحت نظارت کانون ارزیابی این نهاد تعداد ۷۰۰ نفر می باشد.
ارزیابی بیش از ۷۰۰ مدیر دستگاه‌های اجرایی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد همدان، مدیر اجرایی کانون ارزیابی معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی پیرامون برنامه ارزیابی مدیران در جهاددانشگاهی استان همدان، گفت: کانون ارزیابی جهاددانشگاهی یکی از مراکز ارزیابی شایستگی نیروی انسانی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیر دولتی، مورد تایید سازمان اداری و استخدامی کشور است که با حضور ارزیابان حرفه‌ای متبحر، متخصص، باتجربه و آموزش دیده و صاحب صلاحیت جهاددانشگاهی به ارزیابی مدیران غرب کشور در استان همدان، پرداخته است.

دکتر سیدرفیع موسوی ادامه داد: مرکز یا کانون ارزیابی رخدادی است که در آن تعدادی کاندیدا در مجموعه تمرین‌ها یا آزمون‌ها شرکت می‌کنند و توسط ارزیابان آموزش‌دیده، از نظر شایستگی، مورد مشاهده و ارزیابی قرار می‌گیرند. امتیاز کلی شرکت کنندگان در جلسه اجماع و طی نشستی بین ارزیابان بحث و بررسی و  یکپارچه می‌شود.

موسوی اظهار کرد: کانون ارزیابی بر خلاف آن چه ممکن است از نام آن‌ها برداشت شود، یک مکان خاص نیست، بلکه ترکیبی ساختار یافته از تکنیک‌های ارزیابی است که به کار برده می‌شود، تا امکان ارزیابی کلی و دقیق از هر شرکت کننده را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای مناسب کانون‌‏های ارزیابی بر اساس مدل شایستگی‌‏های خاص سازمان می‏‌توان به اهدافی مانند اطمینان از شایستگی افراد در پست‌‏های کلیدی سازمان پی‌برد و به استعداد یابی، استعداد سنجی و برنامه‌های جانشینی و ایجاد و تعمیق فضای رشد و یادگیری برای اعضای سازمان، اشاره کرد.

 در ادامه سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی همدان بیان نمود: از ابتدای سال ۱۳۹۷ تاکنون بیش از 27 هزار نفر از مدیران دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیر دولتی در کانون ارزیابی جهاددانشگاهی کشور مورد ارزیابی و رصد و سنجش قرار گرفته که سهم معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی همدان تحت نظارت کانون ارزیابی این نهاد تعداد 700 نفر می باشد.

هادی حقی مکرم افزود: از 12 لغایت 16 تیرماه امسال بیش از 75 نفر از مدیران دستگاه‌های اجرایی غرب کشور اعم از بهزیستی  کشور، سازمان جهادکشاورزی، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، سازمان انتقال خون ایران، اداره کل دامپزشکی و ....  مورد ارزیابی قرار گرفتند.

هادی حقی مکرم در ادامه گفت: در حال حاضر بر اساس مذاکرات صورت گرفته با معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری و همچنین شهرداری همدان بالغ بر 600 نفر در تابستان سال جاری مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.


نظر شما :