تقدیر از عملکرد مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران در انتخابات ریاست جمهوری

۲۳ تیر ۱۴۰۳ | ۱۱:۲۵ کد : ۷۳۴۸۱ فرهنگی
تقدیر از عملکرد مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران در انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد همدان، به منظور تقدیر از تلاش‌های چشم‌گیر تیم مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا)_شعبه همدان به ویژه انجام شایسته طرح‌های نظرسنجی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، روز چهارشنبه ۲۰ تیرماه با حضور دکتر مهدی میرزاپور، رئیس جهادانشگاهی همدان در معاونت فرهنگی از مدیر ایسپای همدان و پرسشگران با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم مهدی میرزاپور با تقدیر از پرسشگران ایسپا، عملکرد مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران در انتخابات ریاست جمهوری را شایسته تقدیر دانست و گفت: با کمترین میزان خطا نظرسنجی انجام شد که اعتماد مخاطبان را به دنبال داشت.

فاطمه عزیزی هرمز، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی همدان نیز گفت: مردم و مسئولان اعتماد بالایی به مرکز افکارسنجی ایسپا دارند و عملکرد این مرکز در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری که در شرایطی خاص برگزار شد، بسیار خوب بود و بسیاری از مخاطبان نتایج افکارسنجی را دنبال می‌کردند.

اعظم شکوری، مدیر مرکز افکارسنجی ایسپا نیز گفت: انجام موج های متعدد نظرسنجی در مدت زمان کوتاه و با توجه به گرمای هوا با همراهی خوب پرسشگران این مرکز انجام شد.


نظر شما :