برگزاری محفل انس با قرآن توسط جهاد دانشگاهی همدان

۱۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۸۵۳۰ فرهنگی
برگزاری محفل انس با قرآن توسط جهاد دانشگاهی همدان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد همدان، رییس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی شامگاه پنجشنبه در محفل قرآنی دانشگاهیان همدان به میزبانی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: ناامیدی در بین انسان ها چند علت دارد که عدم شناخت به عظمت و قدرت پروردگار، ضعف باور، سو ظن و بدگمانی نسبت به پروردگار و افزایش گناه از مهمترین دلایل هستند. 

حجت الاسلام علی محمد عباسی افزود، امیدواران به رحمت پروردگار دارای چندشاخصه هستند که مانوس بودن به کلام وحی، اهل نماز بودن و اهل انفاق و احسان در راه خدا بودن از شاخص ترین ها هستند. 

وی با بیان اینکه مسلمانان با امید به فرج زنده هستند، تصریح کرد: در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری فرمودند که ناامید از آینده نباشید و بدانید که آینده در دست جوانان است. 

حجت الاسلام عباسی تاکید کرد: فرد امیدوار کسی است که با جان مال در راه خدا انفاق می کند و تمام توان خود را برای مستضعفان قرار می دهد.

 وی عنوان کرد: از مصادیق حمایت مستضعفان شرکت در راهپیمایی سیاسی، اعتقادی روز قدس است.

رییس جهاد دانشگاهی همدان نیز در این محفل قرآنی گفت: محافل انس باقرآن از برنامه های اصلی جهاد دانشگاهی واحد همدان است. 

 اکبر اسدی اظهار داشت: محفل قرآنی به خوبی می تواند ارتباط بین جامعه و دانشگاه را به وجود بیاورد. 

وی افزود: در حاشیه محفل انس با قرآن از ۳۰ نفر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی (حورمان هور) تقدیر خواهد شد. 

رییس جهاد دانشگاهی همدان عنوان کرد: این کتاب خاطرات شهید احدی بوده که با هدف معرفی این چهره ها برای دانشجویان و جوانان معرفی شده است. 

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان نیز گفت: آرمان شهر قرآنی در همدان باید اجرایی شود و قشر دانشجو باید مانوس با تعالیم قرانی و کلام وحی باشند. 

سعید خوشبخت بااشاره به فرارسیدن روز قدس، عنوان کرد: وظیفه داریم که به دنبال حمایت از آرمان های ولایت در این راهپیمایی شرکت کنیم.

 وی ادامه داد: این شهر متعلق به همه شهروندان است و باید حس تعلق داشته باشیم و ایده آرمان شهر قرآنی را در این شهر اجرا کنیم. 


نظر شما :