معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری همدان؛

حمایت ویژه استانداری از طرح های در حال انجام جهاد دانشگاهی همدان

۰۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۱ کد : ۵۴۲۴۶ ستادی
معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری همدان بر پیگیری برای راه اندازی سریعتر مرکز جامع زنان و درمان ناباروری جهاددانشگاهی همدان تاکید کرد و حمایت ویژه استانداری از طرح های در حال انجام جهاددانشگاهی اعلام کرد.
حمایت ویژه استانداری از طرح های در حال انجام جهاد دانشگاهی همدان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد همدان، در جلسه روز سه شنبه 2 اسفند که در محل استانداری همدان با حضور معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری برگزار شد، علی کلانترنیا رئیس جهاددانشگاهی همدان به ارائه گزارش عملکرد از فعالیت ها ی انجام شده و پروژه های در حال انجام جهاد دانشگاهی استان در زمینه های آموزش، پژوهش و اشتغال پرداخت.

سید مجتبی حسینی معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری همدان نیز در این جلسه ضمن تشکر از رییس جهاددانشگاهی استان، از اجرای طرح های در حال انجام جهاددانشگاهی همدان ابراز خرسندی کرد.

حسینی همچنین افزود: با توجه به فقدان مراکز درمان ناباروری در استان های غربی کشور، وجود مرکز جامع زنان و درمان ناباروری در همدان ضروری است و لازم است  پیگیری  برای شروع به کار سریعتر مرکز جامع زنان و  درمان ناباروری جهاددانشگاهی در همدان صورت پذیرد.

وی در ادامه، از تلاش های جهاد دانشگاهی استان در حوزه اشتغال و کارآفرینی برای جوانان ، سرپرست خانوار و زنان سرپرست خانوار تشکر کرد و خواستار قبول انجام پروژه های اشتغال استان توسط این نهاد شد.


نظر شما :