همزمان با سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛

رونمایی ازکتاب های شاعران همدانی

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۵ کد : ۵۷۱۶۱ فرهنگی
نشست اصحاب فرهنگ و ادب استان همدان، ۲۸ اردیبهشت، با حضور مسئولان و اهالی فرهنگ و ادب در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد که در این نشست از دو عنوان کتاب سرکار خانم اعظم شکوری از پرسنل جهاددانشگاهی همدان رونمایی شد.
رونمایی ازکتاب های شاعران همدانی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد استان همدان، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در ابتدای این برنامه با تأکید بر اینکه همدان دارای پیشینه تاریخی و فرهنگی درخشانی است، گفت: این استان ادبا و شاعران برجسته ای دارد که مایه افتخار و آبروی فرهنگ و ادب این سرزمین هستند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی با بیان اینکه محفل‌های ادبی اهالی فرهنگ و ادب همدان باید گسترش یابد، تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یکی از رویدادهای مهم و بزرگ فرهنگی کشور است که مورد استقبال مردم قرار گرفته و برگزاری این برنامه در حاشیه نمایشگاه، فرصت مناسبی برای ظرفیت‌های فرهنگی همدان است و باید از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای برگزاری این برنامه قدردانی کنیم.

خوانش شعر توسط شاعران استان از دیگر بخش‌های این برنامه بود و در ادامه آثار تعدادی از مولفان همدانی رونمایی شد.

دو مجموعه شعر با عنوان های «شاعری بر سطرها راه می رود» و «کاشفان معنا و سایه»، از اعظم شکوری، پرسنل جهاددانشگاهی همدان، در این برنامه رونمایی شدند.

آثار این شاعران که همگی عضو انجمن ادبی شهید آوینی همدان هستند، توسط انتشارات شانی _انتشارات تخصصی شعر و داستان_ منتشر شده است.


( ۱ )

نظر شما :